onsdag 22 februari 2012

Första flygningen!

Tänkte att jag skulle starta min blogg med att lägga upp lite bilder från min allra första flygning någonsin! Jag startade från Västerås flygplats, med min flyglärare i "förarsätet" bredvid mig och en klasskompis i baksits, och landade på ett litet gräsfält i Köping. Var en helt fantastisk känsla att få komma upp i luften och ta över spakarna och flyga planet helt själv medan läraren bara satt och tittade på!


Jag i våra otroligt fina flygoveraller som vi måste ha på oss när vi flyger.


Precis startat och på väg söderut! Det ni ser till höger på bilden är skolans hangarer, där alla våra fina små flygplan står. 


Jag och Alfred har precis landat på Köpings lilla flygklubb och kollar bränslet och oljan innan vi ska sticka upp i luften igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar