torsdag 5 april 2012

Till dig!

Här kommer ett litet inlägg till den personen som faktiskt var en av anledningarna till att jag skaffade en blogg. Ina kallas hon och nu måste jag ju visa hur duktig jag är på att blogga! Vi har känt varandra i snart 9 år (tror jag) och brevväxlade länge till en början och sedan gick vi i samma klass i tre år. Nu var det ett tag sedan vi träffades men förhoppnigsvis kommer hon och hälsar på mig uppe i Västerås snart så jag får visa henne min lägenhet, skolan och alla våra flygplan!

Hoppas du är nöjd nu Ina!

Här kan ni förövrigt läsa Inas blogg: http://inapeanut.blogg.se/


En bild på mig och Ina tillsammans på stranden med lite grillning och bad. 


Vi i Tyskland på väg mot en veckas utbyte med en tysk skola. 


En skojjig bild jag hittade på oss två när vi sitter och virkar...


Var ju tvungen att skriva till henne på facebook och berätta om min fina lilla blogg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar